Reklama

Enrique Iglesias reklamuje Pepsi

Enrique Iglesias będzie kolejną gwiazdą, która spróbuje przekonać nas, że Pepsi to najlepszy napój na świecie. Przedstawiciele firmy są zadowoleni, że udało się im skłonić do reklamowania ich produktu latynoskiego piosenkarza. Sam "boski" Enrique też nie ma powodów do narzekania, tym bardziej, że dzięki tej kampanii jego bankowe konto wzbogaci się o 80 milionów dolarów.

Konkurentami Iglesiasa do reklamowania Pepsi byli Justin Timberlake i Jennifer Lopez. Producenci napoju postawili jednak na niego.

"Enrique pasuje nam doskonale. Jest w tej chwili jedną z największych gwiazd, dlatego został wybrany do reprezentowania naszej marki na poziomie światowym" - stwierdził rzecznik prasowy amerykańskiego giganta.

Firma Pepsi będzie sponsorem zbliżającego się światowego tournee wokalisty.

Dzięki nowemu kontraktowi, Enrique dołączy do takich gwiazd, jak Robbie Williams, Beyonce Knowles czy Ms Dynamite, którzy wcześniej wystąpili w reklamówkach Pepsi.

Reklama

Przedstawiciele firmy podziękowali natomiast za współpracę Britney Spears, która lekkomyślnie dała się sfotografować z puszką Coca-Coli.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Enrique Iglesias | firmy | pepsi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy