Cleo: Ten film jest oparty na faktach (zobacz teledysk "Film")

Poniżej możecie zobaczyć teledysk "Film", który jest kolejnym zwiastunem nadchodzącego albumu Cleo.

Cleo prezentuje nowy teledysk
Cleo prezentuje nowy teledyskAKPA

W tym roku Cleo zaprezentowała już przebój "Łowcy gwiazd" i nagrany z Mesajahem singel "Eva".

Teraz nowa jurorka "The Voice Kids" (zastąpiła w tej roli Edytę Górniak) opublikowała teledysk do piosenki "Film".

"Ten film jest oparty na faktach" - czytamy na planszy rozpoczynającej klip.

"Scenariusz: Życie Reżyser: Życie Produkcja: Życie Zdjęcia: Każdy, kto miał w danej chwili telefon, aparat lub baterię prysznicową :) Oświetlenie: Pan Bóg Montaż: Życie + The Squaredot Aktorzy: Sami swoi Stylizacje: Życie" - to podpis pod teledyskiem.

Wideo zawiera ujęcia ze sceny, a także z prywatnych chwil wokalistki z m.in. plaży i parku rozrywki.

"Podczas filmu nie ucierpiał żaden jednorożec" - informuje Cleo.

Druga edycja "The Voice Kids" z udziałem Cleo ma pojawić się na antenie TVP2 na początku 2019 r.

W pierwszej odsłonie młodych uczestników oceniali Edyta Górniak, Baron i Tomson z Afromental (znani także jako trenerzy "dorosłego" "The Voice of Poland") oraz Dawid Kwiatkowski.

Formuła dziecięcego show polega na tym, że w programie występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w "The Voice": dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Edyta Górniak w "The Voice Kids"TVP

Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,54 mln osób (dane Nielsen Audience Measurement). Największą widownię, wynoszącą 2,94 mln oglądających (w szczycie było to 3,28 mln), zgromadził finał produkcji (są to uśrednione dane dla dwóch odcinków show pokazanych tego dnia). Biorąc pod uwagę pojedyncze części programu największą widownię do tej pory zgromadziła pierwsza część finału, którą śledziło 2,99 mln osób.

Cleo o swoim wizerunkuTV Interia


Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas