"Big Music Quiz 2": Słabe wyniki oglądalności programu Sławomira
Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu "Big Music Quiz" po trzech tygodniach emisji w TVP1 ogląda średnio 882 tys. widzów. To aż 800 tys. osób mniej niż początek pierwszego sezonu, który pokazywany był w TVP2.
Drugi sezon muzycznego show "Big Music Quiz" na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 21.30 od 14 września. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 882 tys. osób (7,65 procent udziału rynku) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył trzeci odcinek nowego sezonu, który przed telewizorami zgromadził ponad 1,1 miliona widzów.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków pierwszej serii show, pokazywanego w na antenie TVP, wyniosłą 1,60 mln osób (9,34 procent udziału rynku). "Big Music Quiz" stracił 800 tys. oglądających.
"Big Music Quiz": Sławomir jako prowadzący
TVP1 w paśmie nadawania nowego show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród największych stacji.. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy filmy fabularne i osiąga 9,61 proc. udziału.
Program "Big Music Quiz" stworzony został na podstawie francuskiego formatu "Le Grand Blind Test". Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują one w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania związane z muzyką, polskimi artystami i popularnymi płytami.
Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, autor przeboju "Miłość w Zakopanem". Towarzyszy mu żona Kajra.