Reklama

"Big Music Quiz 2": Słabe wyniki oglądalności programu Sławomira

Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu "Big Music Quiz" po trzech tygodniach emisji w TVP1 ogląda średnio 882 tys. widzów. To aż 800 tys. osób mniej niż początek pierwszego sezonu, który pokazywany był w TVP2.

"Big Music Quiz" ze Sławomirem i Kajrą ogląda coraz mniej ludzi

Drugi sezon muzycznego show "Big Music Quiz" na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 21.30 od 14 września. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 882 tys. osób (7,65 procent udziału rynku) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Reklama

Największą popularnością do tej pory cieszył trzeci odcinek nowego sezonu, który przed telewizorami zgromadził ponad 1,1 miliona widzów.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków pierwszej serii show, pokazywanego w na antenie TVP, wyniosłą 1,60 mln osób (9,34 procent udziału rynku).  "Big Music Quiz" stracił 800 tys. oglądających.

TVP1 w paśmie nadawania nowego show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród największych stacji.. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy filmy fabularne i  osiąga 9,61 proc. udziału.

Program "Big Music Quiz"  stworzony został na podstawie francuskiego formatu "Le Grand Blind Test". Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują one w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania związane z muzyką, polskimi artystami i  popularnymi płytami.

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, autor przeboju "Miłość w Zakopanem". Towarzyszy mu żona Kajra.

Wirtualnemedia.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Sławomir Zapała | Kajra | Big Music Quiz

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje