"Twoja twarz brzmi znajomo" powróci na wiosnę 2018 r.

Program "Twoja twarz brzmi znajomo" będzie kontynuowany, choć jego oglądalność w ósmej edycji była najniższa w historii.

Kacper Kuszewski jako Maria Callas w finale "Twoja twarz brzmi znajomo"
Kacper Kuszewski jako Maria Callas w finale "Twoja twarz brzmi znajomo"AKPA

Zadaniem uczestników "Twoja twarz brzmi znajomo" jest jak najwierniejsze przeistoczenie się w największe ikony światowej i polskiej sceny muzycznej. Laureat każdego odcinka (oraz całego programu) może przeznaczyć nagrodę na dowolny cel charytatywny.

Występy ocenia jury w składzie: mezzosporanistka Małgorzata Walewska oraz aktorzy Paweł Królikowski, Katarzyna SkrzyneckaBartek Kasprzykowski. Gospodarzami show są Maciej DowborPiotr Gąsowski.

Jesienią zobaczyliśmy ósmą edycję, w której udział wzięli Kasia Moś, reprezentantka Polski na Eurowizji 2017, wokalistka i aktorka Ola Gintrowska, bliska krewna nieżyjącego barda Przemysława Gintrowskiego, śpiewający aktor Kacper Kuszewski (wokalista grupy Leszcze, odtwórca roli Marka w "M jak miłość"), wokalista Krzysztof Antkowiak, pamiętany jako nastolatek z przeboju "Zakazany owoc", oraz aktorzy Anna Dereszowska (m.in. seriale "Złotopolscy", "Prawo Agaty", filmy "Pitbull. Niebezpieczne kobiety", "Porady na zdrady"), Marcel Sabat (m.in. "M jak miłość", "Komisja morderstw"), Mariusz Ostrowski (fotograf w "Blondynce") i Beata Olga Kowalska ("Ojciec Mateusz", "Ranczo", "Klan").

11 listopada w finale zwycięzcą ogłoszono Kacpra Kuszewskiego, który zdobył 285 pkt. W przedostatnim odcinku wcielił się w Mieczysława Fogga ("Piosenka o mojej Warszawie") zdobywając rekordowe w historii programu 70 pkt. Wszyscy jurorzy przyznali mu maksymalną ocenę (w sumie 40 pkt.), a kolejne 30 pkt. otrzymał od pozostałych uczestników programu (jako jedyny wyłamał się Mariusz Ostrowski).

Serwis Wirtualnemedia.pl podaje, że Polsat podjął decyzję o kontynuowaniu emisji programu. Dziewiąta edycja pojawi się wiosną 2018 r., a już rozpoczęto poszukiwania nowych uczestników.

Pierwsza edycja show (wiosna 2014 r.) okazała się sukcesem, przyciągając średnio ponad 3 mln widzów. Ósmy sezon oglądało średnio 1,71 mln widzów, co i tak dało Polsatowi pozycję lidera rynku w czasie nadawania programu. Cennikowe wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wyniosły 28,59 mln zł.


Wirtualnemedia.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas