"The Voice of Poland" odrabia straty (wyniki oglądalności)

Nadawany przez TVP2 "The Voice of Poland" jako jedyny zaliczył tak mocny wzrost oglądalności spośród weekendowych programów rozrywkowych w telewizji.

Andrzej Piaseczny i Edyta Górniak w "The Voice of Poland"
Andrzej Piaseczny i Edyta Górniak w "The Voice of Poland"AKPA

Liderem wśród talent-shows od startu jesiennej ramówki jest "Mam talent" (TVN), który minimalnie poprawił swoje wyniki sprzed tygodnia - wzrost z 3,25 do 3,28 mln.

Nadawany w tym samym czasie (sobota od godz. 20) "The Voice of Poland" (TVP2) przyciągnął średnio 2,45 mln - tradycyjnie większą oglądalność zdobyła druga część (2,74 mln, wzrost o 300 tys.), ale widzów zyskała również pierwsza (z 1,94 mln do 2,16 mln).

Pozostałe muzyczne programy - "Twoja twarz brzmi znajomo" (Polsat), "Must Be The Music" (Polsat) i "Aplauz, aplauz!" (TVN) - notują zbliżone wyniki na poziomie ok. 2,16 - 2,28 mln.

Dodajmy, że od kolejnej soboty (10 października) do rywalizacji dołączy nadawany przez Polsat "Super Dzieciak".

Małgorzata Bernatowicz - wcześniej finalistka "Must Be The Music" z duetem MashMish - w "The Voice of Poland":

Czytaj także:


Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas