"The Voice Of Poland" zbiera cięgi od konkurencji

Wyniki oglądalności są bezlitosne dla programu "The Voice Of Poland", który mimo bardzo przychylnych opinii widzów, wyraźnie przegrywa z konkurencją.

W trzeciej edycji "The Voice Of Poland" uczestników ocenia m.in. Edyta Górniak - fot.Andras Szilagyi
W trzeciej edycji "The Voice Of Poland" uczestników ocenia m.in. Edyta Górniak - fot.Andras SzilagyiMWMedia

Sobotni (12 października) odcinek "The Voice Of Poland", w którym pokazano "bitwy" między uczestnikami, zgromadził przed telewizorami 2,05 mln widzów - spadek o 60 tys. w stosunku do ubiegłego tygodnia.

Emitowany w tym samym czasie "Mam talent" przyciągnął aż o 1,5 mln odbiorców więcej niż "The Voice Of Poland" - 3,62 mln.

Również "Must Be The Music" może pochwalić się dużo lepszymi wynikami. Niedzielny (13 października) odcinek zgromadził widownię na poziomie 3,07 mln. Polsatowski "Must Be The Music" wygrywa również bezpośrednią rywalizację z kulinarnym show TVN-u "Masterchef", który w niedzielę obejrzało 2,87 mln widzów.

Czytaj nasze relacje:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas