"The Voice Of Poland" gonił "X Factor", ale nie dogonił
Finałowy odcinek drugiej edycji "The Voice Of Poland" obejrzało 2,2 mln widzów.
Włodarze TVP mogą być zadowoleni z tego wyniku - w ciągu dwóch tygodni "The Voice" zyskał aż pół miliona widzów.
Nie wystarczyło to jednak, by dogonić słabnący "X Factor". Emitowany w tym samym czasie przedostatni odcinek trzeciej edycji miał oglądalność na poziomie 2,3 mln.
Choć "X Factor" obronił się przed bezpośrednią konkurencją, to jest to zwycięstwo pyrrusowe. W stosunku do pierwszej edycji z 2011 roku flagowy program TVN-u stracił aż dwa miliony widzów.
Warto jednak podkreślić, że oba "talent shows" były w sobotę (18 maja) najchętniej oglądanymi programami w polskiej telewizji.
"X Factor" czy "The Voice Of Poland"? Który program oglądaliście? Który jest lepszy? Czekamy na Wasze komentarze!