Oglądalność talent shows: Odbicie po Eurowizji
"Must Be The Music" nadal liderem oglądalności, a konkurencyjne "X Factor" i "The Voice of Poland" odrabiają straty zadane przez Eurowizję.
W poprzednią sobotę (10 maja) TVP1 pokazywała finał Eurowizji z udziałem reprezentujących Polskę Cleo i Donatana. Konkurs odebrał widzom nadawanych w tym samym czasie "X Factor" i "The Voice of Poland".
Emitowany przez TVP2 "The Voice of Poland" wkracza w decydującą fazę - półfinał zobaczyło prawie 1,8 mln widzów (wzrost o 270 tys.). W najbliższą sobotę o wygraną rywalizować będą Kasia Sawczuk, Maja Gawłowska, Aleksandra Węglewicz i Juan Carlos Cano.
Odbicie w górę zaliczył też "X Factor" (TVN), który poprawił swój wynik o prawie 200 tys. - z 1,64 mln do 1,83 mln. W sobotę prestiżową porażkę zaliczył juror Kuba Wojewódzki, bo z programem pożegnały się jego dwa zespoły - Cała Góra Barwinków i Trzynasta W Samo Południe.
Liderem oglądalności pozostaje pokazywany w niedziele "Must Be The Music" (Polsat), który przyciągnął przed ekrany 2,15 mln widzów (spadek o ok. 100 tys.). Z ostatniego półfinału awansowali Dharni & K-Leah oraz Kasia Świątczak.
Czytaj także: