Telewizyjna premiera nowego albumu Celine Dion
Pierwszy od 1997 roku angielskojęzyczny album Celine Dion, zatytułowany "A New Day Has Come", trafi do sklepów muzycznych 11 marca. Tydzień wcześniej wiele stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych - i być może również w Europie - pokaże specjalny program, w trakcie którego kanadyjska wokalistka zaśpiewa większość utworów ze swojej nowej płyty.
Pierwszym singlem promującym najnowsze dzieło Celine Dion będzie tytułowy utwór z płyty. Jest to nastrojowa ballada autorstwa Aldo Novy i Stephana Moccio.
Wśród innych producentów, którzy brali udział w nagraniu "A New Day Has Come", znaleźli się jeszcze: David Foster, Robert "Mutt" Lange, Christopher Neil, Humberto Gatica, Walter Afanasieff, i Ric Wake.
Nagranie programu telewizyjnego będzie pierwszą przymiarką Celine Dion do realizacji kontraktu, w ramach którego zobowiązała się wystąpić 600 razy w sali koncertowej kompleksu rozrywkowego Caesar's Palace w Las Vegas. Pierwszy z nich odbędzie się w marcu 2003 roku.