Reklama

Radiohead do porannej kawy?

Jak donoszą amerykańskie media, Radiohead mają podpisać umowę wydawniczą z należącym do... sieci kawiarni Starbucks labelem Hear Music.

"Kawowy" gigant podpisał niedawno kontrakt z Paulem McCartney'em , a teraz na celowniku ma Radiohead - donosi "New York Daily News".

Natomiast serwis Buzznet dodaje, że szefowie Hear Music widziani byli w londyńskim studiu, w którym Thom Yorke i spółka nagrywają nowy album.

Radiohead, po tym jak zakończyła się ich umowa z EMI/Parlophone, pozostają bez kontraktu.

Przypomnijmy, że Starbucks sprzedawało już w swoich lokalach płyty Boba Dylana i Alanis Morissette.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: starbucks | Radiohead
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy