Taylor Swift: Fani stracą kontakt z idolką? Koniec The Swift Life

Jedna z najpopularniejszych wokalistek popowych Taylor Swift - po roku od uruchomienia - likwiduje aplikację The Swift Life, dzięki której fani mogli śledzić jej życie.

Taylor Swift zakończyła działalność The Swift Life
Taylor Swift zakończyła działalność The Swift LifeGareth Cattermole/TAS18Getty Images

Aplikacja The Swift Life weszła do użycia krótko po wydaniu szóstej płyty Swift "Reputation". Album zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard 2 grudnia 2017 roku i na szczycie utrzymywał się przez cztery tygodnie. Tak duża popularność artystki sprawiła, że poszła ona o krok dalej i stworzyła jeszcze lepszą, niż Facebook czy Instagram, platformę komunikacji.

Taylor Swift i jej codzienny styl

Na scenie błyszczy i kilka razy zmienia stroje. A jak Taylor Swift prezentuje się na co dzień?MediaPunch/REX/ShutterstockEast News
Taylor SwiftJackson Lee / SplashNews.comEast News
Taylor SwiftRJXN/starmaxinc.com/REX/ShutterstockEast News
Taylor SwiftRon Asadorian / SplashNews.comEast News
Taylor SwiftAUG/action press/FaceToFaceReporter
Taylor SwiftAUG/action press/FaceToFaceReporter
Taylor SwiftAUG/action press/FaceToFaceReporter

Dzięki aplikacji fani mogli nie tylko rozmawiać z sobą nawzajem, ale co najważniejsze, z samą wokalistką. Jako pierwsi otrzymywali też ekskluzywny kontent – filmy, wiadomości i niedostępne nigdzie indziej zdjęcia, tapety czy emotikony. Mogli również na bieżąco śledzić życie Swift. Aplikacja była dużym ułatwieniem i dla fanów, którzy chcieli wiedzieć wszystko o swojej ulubionej artystce.

Taylor Swift od początku swojej kariery dbała o kontakt ze swoimi odbiorcami, a aplikacja The Swift Life pozwalała na zacieśnienie tych więzi oraz budowanie wiernego grona odbiorców i całej społeczności skupionej wokół jej muzyki i osoby. Niestety, po około roku działania artystka postanowiła z niej zrezygnować, a aplikacja przestanie funkcjonować już od lutego.

Taylor Swift rozpoczęła swoją trasę Reputation Stadium Tour

Amerykanka korzysta również z podwieszanej sceny, unosząc się nad głowami fanów. Kevin WinterGetty Images
We wtorek (8 maja) występem w Glendale w Arizonie Taylor Swift rozpoczęła swoją trasę koncertową promującą jej nowa płytę "Reputation". Amerykańska gwiazda najpierw zaprezentuje się fanom w Ameryce Północnej, a następnie, w lipcu tego roku, będzie kontynuować występy w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Koncerty odbędą się w Manchesterze (8 czerwca), Dublinie (15 czerwca) oraz w Londynie (22 czerwca). Następnie Swift planuje wrócić do Ameryki Północnej, a trasę zakończy w Australii (październik) i Nowej Zelandii (listopad).Kevin WinterGetty Images
Taylor SwftChristopher PolkGetty Images
Charli XCXKevin WinterGetty Images
Charli XCXKevin WinterGetty Images
Camila CabelloKevin WinterGetty Images
Camila CabelloChristopher PolkGetty Images
Amerykańską gwiazdę wspierają swoimi występami Camila Cabello oraz Charli XCX. Obydwie wokalistki dołączyły do Swift również podczas jej koncertu, by wspólnie z nią zaśpiewać utwór "Shake It Off" – jeden z jej największych przebojów, pochodzący z poprzedniej płyty "1989". Christopher PolkGetty Images
W trakcie swojego koncertu Taylor Swift kilkukrotnie zmienia kreację, na scenie towarzyszy jej wielu tancerzy. Kevin WinterGetty Images
Istotnym elementem koncertowej scenografii były także węże (w tym jeden gigantyczny usytuowany pośrodku). Wielu fanów potraktowało to jako odniesienie do trwającej od miesięcy sprzeczki Taylor Swift z Kim Kardashian i jej mężem, Kanye Westem (z raperem zaczęło się w 2009 r., kiedy to przerwał Swift odbierającej nagrodę VMA za najlepszy klip roku - wtargnął na scenę i powiedział, że wyróżnienie to należało się Beyonce). Od momentu, gdy do konfliktu włączyła się Kardashian – m.in. ujawniając przebieg rozmowy telefonicznej obu gwiazd - w komentarzach pod postami wokalistki w mediach społeczonościowych zaroiło się od węży. Miały one symbolizować hipokryzję i podstępny charakter Swift. Amerykańska wokalistka nie pozostała obojętna na ten atak i również zaczęła stosować tę symbolikę w nowych klipach, a teraz na koncertach promujących "Reputation".Kevin WinterGetty Images
Album "Reputation" ukazał się w listopadzie 2017 roku. Dotąd promowały go single: "Ready For It?", "Look What You Made Me Do", "Delicate" oraz "Gorgeous".Kevin WinterGetty Images
Przypomnijmy, że Camila Cabello w ubiegłym roku wydała swój debiutancki album, z którego pochodzi m.in. przebój "Havana". Fani Charli XCX w poprzednim roku nie doczekali się jej pełnoprawnego albumu, ale otrzymali za to dwa mixtape'y - "Number 1 Angel" oraz "Pop 2".Christopher PolkGetty Images

***Zobacz materiały o podobnej tematyce***


Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas