Reklama

Johnny Cash: "Nie" dla hemoroidów

Rodzina Johnny'ego Casha nie zgodziła się na wykorzystanie piosenki zmarłego niedawno wokalisty w reklamie. Pewna firma z Florydy zamierzała użyć utworu "Ring Of Fire" do promowania... lekarstwa przeciwko hemoroidom.

Na olśniewający pomysł zaprezentowania twórczości legendarnego piosenkarza w kontekście wstydliwej choroby, wpadła pracownica firmy Big Grin Productions z Fort Lauderdale, na Florydzie. Kobieta usłyszała piosenkę Casha w radiu w chwili, gdy akurat zmagała się z atakiem hemoroidów.

Utwór "Ring Of Fire" został napisany wspólnie przez Casha, jego żonę June Carter oraz piosenkarza Merle Kilgore'a. Ten ostatni nie miał nic przeciwko reklamie - pomysł wydał mu się bardzo zabawny.

Innego zdania byli krewni zmarłego wokalisty.

Reklama

"Nigdy nie pozwolilibyśmy na poniżenie tej piosenki w taki sposób. Mówi ona o transformacyjnej sile miłości i tak [Johnny] zawsze ją rozumiał. To samo będzie ona zawsze znaczyć dla jego dzieci" - powiedziała oburzona córka Casha, Rosanne.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: FIRE | ring | piosenki | Johnny Cash
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy