Reklama

Aerosmith: Nowy klip i troska o fanów

Już od kilku dni w telewizjach muzycznych całego świata pokazywany jest klip do piosenki "Fly Away From Here", nowego singla zespołu Aerosmith. Pojawia się w nim córka Stevena Tylera, Chelsea. Niedawno bostońscy rockmani udowodnili jak bardzo zależy im na sympatii fanów. W swoim rodzinnym mieście zaprosili tych spośród widzów koncertu, którzy przez pomyłkę organizatorów mieli bilety na miejsca odległe od sceny, na swoją próbę, a później załatwili im lepsze siedzenia.

Reżyserem teledysku "Fly Away From Here" jest Joseph Kahn, znany z zamiłowania do efektów specjalnych. W klipie wystąpili zarówno Steven Tyler i Joe Perry, jak i znana już z

Reklama

dużego ekranu córka Stevena - Chelsea. Na stronie www.aerosmith.com obejrzeć można fragment teledysku oraz zakulisowe sceny z pracy nad nim.

Tymczasem pod koniec czerwca muzycy z Aerosmith zaprosili aż tysiąc fanów na próbę przed koncertem w Tweeter Center, w Bostonie, podczas której zagrali krótki, 15-minutowy koncert. Było to zadośćuczynienie dla wielbicieli zespołu, którym sprzedano w Internecie bilety na bardzo oddalone od sceny miejsca, pomimo że chcieli znaleźć się bliżej muzyków. Winę za takie zamieszanie ponosi organizacja "Fans Rule", którą Aerosmith zatrudnili z początkiem kwietnia do sprzedaży biletów na koncerty za pośrednictwem Internetu.

Kiedy okazało się, że aż tysiąc fanów otrzymało wejściówki na zupełnie inne miejsca od tych, które zamawiali, członkowie zespołu zażądali od pracowników "Fans Rule", aby skontaktowali się z niezadowolonymi fanami i zaprosili ich na próbę przed koncertem. Ci, którzy przyszli, dostąpili zaszczytu obejrzenia krótkiego, bo trwającego zaledwie kwadrans koncertu Aerosmith, podczas którego usłyszeli "One Way Street", "Movin' Out" i obejrzeli teledysk do "Fly Away From Here".

Na tym nie koniec. Już podczas trwania koncertu członek ekipy Aerosmith udał się do miejsc zajmowanych przez grupę zawiedzionych fanów i zaprowadził ich na znacznie lepsze miejsca. Ludzie byli zachwyceni.

To się nazywa klasa i troska o swoją publiczność.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Aerosmith | córka | bilety | sceny | troska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje