"The Voice of Poland" wyprzedził "Must Be The Music"
Po słabym początku imponujący finisz notuje "The Voice of Poland" - muzyczny program TVP2 w wynikach oglądalności przegonił "Must Be The Music"! I to mimo że w niedzielę wyemitowano finał szóstej edycji polsatowskiego show!
Trzecia edycja "The Voice of Poland" wystartowała słabo - etapy przesłuchań w ciemno oglądało niespełna 2 mln widzów. Z odcinka na odcinek oglądalność stopniowo jednak rosła. Sobotni półfinał przyciągnął 2,68 mln (wzrost o ponad 300 tys.). 30 listopada poznamy zwycięzcę programu - w finale zmierzą się Jagoda Kret (ekipa Edyty Górniak), Arkadiusz Kłusowski (Baron i Tomson), Mateusz Ziółko (Maria Sadowska) i Ernest Staniaszek (Marek Piekarczyk).
Ostateczne rozstrzygnięcia w "Must Be The Music 6" (program Polsatu wygrała soulowo-funkowa grupa Shata QS) zobaczyło 2,57 mln, co oznacza spadek o ok. 210 tys. To najsłabszy wynik finału w historii tego show.
Jeszcze większy odpływ publiczności zanotował "Mam talent" (z 3,30 mln do 3,01 mln). W sobotę poznaliśmy ostatnią dwójkę finalistów (wokalistka Kinga Zdybel i akrobatka Agnieszka Marczak).
Czytaj nasze relacje: