"The Voice of Poland" wyprzedził "Must Be The Music"

Po słabym początku imponujący finisz notuje "The Voice of Poland" - muzyczny program TVP2 w wynikach oglądalności przegonił "Must Be The Music"! I to mimo że w niedzielę wyemitowano finał szóstej edycji polsatowskiego show!

"The Voice of Poland" notuje coraz lepsze wyniki
"The Voice of Poland" notuje coraz lepsze wynikiAKPA

Trzecia edycja "The Voice of Poland" wystartowała słabo - etapy przesłuchań w ciemno oglądało niespełna 2 mln widzów. Z odcinka na odcinek oglądalność stopniowo jednak rosła. Sobotni półfinał przyciągnął 2,68 mln (wzrost o ponad 300 tys.). 30 listopada poznamy zwycięzcę programu - w finale zmierzą się Jagoda Kret (ekipa Edyty Górniak), Arkadiusz Kłusowski (Baron i Tomson), Mateusz Ziółko (Maria Sadowska) i Ernest Staniaszek (Marek Piekarczyk).

Ostateczne rozstrzygnięcia w "Must Be The Music 6" (program Polsatu wygrała soulowo-funkowa grupa Shata QS) zobaczyło 2,57 mln, co oznacza spadek o ok. 210 tys. To najsłabszy wynik finału w historii tego show.

Jeszcze większy odpływ publiczności zanotował "Mam talent" (z 3,30 mln do 3,01 mln). W sobotę poznaliśmy ostatnią dwójkę finalistów (wokalistka Kinga Zdybel i akrobatka Agnieszka Marczak).

Czytaj nasze relacje:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas