Oglądalność: Wszyscy w dół

Wszystkie weekendowe talent shows zanotowały zgodnie spadek oglądalności.

Jury "Must Be The Music" w komplecie
Jury "Must Be The Music" w komplecieAKPA

Tradycyjnie wraz z poprawą pogody i nadejściem wiosny rozpoczyna się systematyczny odpływ ludzi sprzed telewizorów. Co ciekawe, te naturalne spadki są niezbyt wielkie, co może oznaczać, że programy mają wierną publiczność.

Wśród muzycznych talent shows liderem pozostaje niedzielny "Must Be The Music", który tym razem zanotował największy spadek (2,88 mln widzów, ok. 120 tys. mniej w stosunku do ubiegłego tygodnia). Do finału tym razem awansowali Natalia Pikuła i metalowa grupa Materia. W najbliższą niedzielę (5 maja) odbędzie się ostatni odcinek półfinałowy.

Ok. 110 tys. widzów stracił "X Factor" (z ponad 2,5 mln do 2,41 mln). Z programem TVN-u pożegnał się Filip Mettler, podopieczny Kuby Wojewódzkiego. "Nie potraficie znaleźć rzetelnych argumentów, to zamilknijcie" - pouczał zdenerwowany juror Tatianę Okupnik i Czesława Mozila.

Spadek oglądalności najmniej dotknął "The Voice of Poland" (z 2,08 mln do 2,04 mln), choć wszystko wskazuje na to, że show TVP2 może zapomnieć o próbie nawiązania równorzędnej rywalizacji z konkurencyjnym "X Factorem".

W pierwszym odcinku nadawanym na żywo poznaliśmy nazwiska ćwierćfinalistów. Na tym etapie odpadli: Janek Traczyk i Jurand Wójcik (drużyna Patrycji Markowskiej), Michalina Brudnowska i Bartek Kawałek (ekipa Justyny Steczkowskiej), Basia Janyga i Magdalena Bałdych (podopieczne Marka Piekarczyka), Ania Ozner i Mateusz Grędziński (team Barona i Tomsona).

Nadawany w piątki serial "Anna German" tradycyjnie poza zasięgiem talent shows - przedostatni odcinek zobaczyło ponad 6,3 mln widzów.

Czytaj także:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas