The Voice Of Poland
Reklama

"Must Be The Music" dogania "Mam talent" (wyniki oglądalności)

Prowadzenie "Mam talent" w rankingu oglądalności telewizyjnych talent shows nie jest dane raz na zawsze.

Na czele wciąż utrzymuje się "Mam talent" (TVN), jednak w stosunku do ubiegłego tygodnia stracił ok. 250 tysięcy widzów (z 3,55 mln do 3,3 mln).

Kolejne odcinki pokazują, że najwięcej frajdy mają... jurorzy, którzy coraz częściej (niby spontanicznie) wpadają na scenę, by wystąpić z uczestnikami. Tym razem w pląsy w rytmach disco polo ruszyła Agnieszka Chylińska.

"Emocje jak na nordic walkingu" - komentowaliśmy.

Wyniki za to poprawia "Must Be The Music" (Polsat), który po słabszym początku wypada lepiej w bezpośredniej rywalizacji z kulinarnym "Masterchefem" (3,29 mln vs. 3,02 mln). Tym razem przed telewizorami zasiadło o ponad 330 tys. widzów więcej, co sprawiło, że dystans do "Mam talent" zmniejszył się do raptem ok. 18 tys.

Reklama

Emitowany przez TVP2 "The Voice of Poland" utrzymał swój stan posiadania - 2,11 mln. Tradycyjnie wyższą oglądalnością cieszyła się druga część programu (2,37 mln wobec 1,8 mln w pierwszej). Od najbliższej soboty (12 października) ruszają odcinki na żywo - rozpoczyna się etap bitew.

Czytaj nasze relacje:

"Mam talent": Owacje na stojąco dla 23-latki

"Must Be The Music": Słodkie cukiereczki

"The Voice of Poland": Tomson kpi z Edyty Górniak

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy