Jacek Kurski wściekły. Poszło o wyniki oglądalności "The Voice of Poland"

"'The Voice of Poland' to sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena. To jest już kradzież oglądalności na tzw. rympał" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, który jest przekonany, że flagowemu programowi stacji zaniżono wyniki.

Jacek Kurski twierdzi, że "The Voice of Poland" pokonało "Mam talent"
Jacek Kurski twierdzi, że "The Voice of Poland" pokonało "Mam talent"Wojciech StróżykReporter

Dziewiątą edycję "The Voice of Poland" na antenie TVP2 oglądać można było w każdą sobotę o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 1 grudnia. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

"The Voice of Poland": Finał programu

Piotr CugowskiVIPHOTOEast News
Marcin Sójka z Patrycją MarkowskąPiotr FotekReporter
Marcin Sójka Piotr FotekReporter
Marcin Sójka wygrał "The Voice of Poland"Piotr FotekReporter
Marcin Sójka Piotr FotekReporter
Marcin Sójka Piotr FotekReporter
Marcin Sójka Piotr FotekReporter
Maksymilian Kwapień i Piotr CugowskiPiotr FotekReporter
Piotr CugowskiPiotr FotekReporter
Grzegorz Hyży i Ania DekoPiotr FotekReporter
Michał Szpak i Natalia ZastępaPiotr FotekReporter
Patrycja MarkowskaPiotr FotekReporter
Patrycja MarkowskaPiotr FotekReporter
Michał SzpakPiotr FotekReporter
Michał SzpakPiotr FotekReporter
Tomaz Kammel i Basia Kurdej-SzatanPiotr FotekReporter
Michał Szpak i Piotr Cugowski Dariusz GałązkaAKPA
Trenerzy w "The Voice of Poland" Dariusz GałązkaAKPA
Michał Szpak Dariusz GałązkaAKPA

TVP2 w czasie nadawania dziewiątej edycji "The Voice of Poland" była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 15,89 proc., emitujący w tym czasie "Mam talent" i filmy fabularne.

"’The Voice of Poland" to sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena. Format który bije w MOR na głowę TVN-owskie "Mam talent!" wynikiem trzy mln do dwóch mln widzów, regularnie 'przegrywa' w Nielsenie w odwrotnej proporcji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. "Jak bardzo Nielsen pompuje TVN i 'Mam talent!' niech świadczy fakt, że według NAM 'Mam talent!' wygrało z - uwaga proszę usiąść i zapiąć pasy - ... meczem piłki nożnej w Lidze Narodów UEFA Portugalia - Polska na TVP1. W sytuacji gdy mecz oglądało według modelu oglądalności rzeczywistej ponad 2,5-krotnie więcej niż 'Mam talent!'. To jest już kradzież oglądalności na tzw. rympał. Nie zostawimy tak tej sprawy" - komentuje.

Michał Szpak jako kalmar

Michał Szpak w stroju kalmaraJan BogaczTVP
Michał Szpak w stroju kalmaraJan BogaczTVP
Michał Szpak w stroju kalmaraJan BogaczTVP
Michał Szpak w stroju kalmaraJan BogaczTVP

Decyzją widzów tytuł zwycięzcą dziewiątego sezonu "The Voice of Poland" został Marcin Sójka (posłuchaj piosenki "Zaskakuj Mnie" Marcina Sójki!) z drużyny Patrycji Markowskiej. Kolejna edycja talent show ma zostać wyemitowana jesienią 2019 roku.

Marcin Sójka o zwycięstwie w "The Voice of Poland"TV Interia


Wirtualnemedia.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas