Viralowa hipopotamica Moo Deng z własną piosenką. W sieci zawrzało
Oprac.: Tymoteusz Hołysz
Końcem lipca świat podbiła urocza, lecz zadziorna samica hipopotama karłowatego - Moo Deng. Internauci zachwycają się nagraniami z Khao Kheow Open Zoo w Tajlandii, a hipopotamica stała się wielką gwiazdą w sieci. Teraz usłyszeć możemy jej debiutancki singiel "Moodeng Moodeng".
Hipopotamica Moo Deng stała się viralową sensacją. Zwierzę przyszło na świat 10 lipca 2024 roku w tajlandzkim zoo. Jej imię, wybrane zostało w internetowej ankiecie, w której wzięło udział ponad 20 tysięcy osób i tłumaczy się dosłownie na "sprężysta świnka". Wykazująca większą energię i chęć do zabawy niż pozostałe hipopotamy w zoo, Moo Deng podbiła serca internautów, którzy tworzą masę krótkich i zabawnych filmików ze zwierzęciem.
Debiutancki singiel Moo Deng
Urok małej hipopotamicy to nie wszystko. W sieci pojawił się niedawno pierwszy singiel 4-miesięcznej hipopotamicy, zatytułowany "Moodeng Moodeng" (sprawdź!). Piosenka stworzona została przez tajskiego muzyka Mueanpheta Ammarę. Obecnie utwór możemy usłyszeć w czterech językach: tajskim, angielskim, chińskim i japońskim. W teledysku główną gwiazdą jest oczywiście Moo Deng.
Internauci zachwyceni są krótką piosenką, która podbija obecnie media społecznościowe. W komentarzach pod filmem na YouTube przeczytać możemy: "Dzięki temu, Moo Deng z pewnością przyczyni się do pokoju na ziemi" czy "Oh Moo Deng. Nie kończ naszych ulubionych gwiazd popu w ten sposób...".
Nie zabrakło też komentarzy wyrażających rozczarowanie i zażenowanie viralową piosenką: "Czy ktoś jeszcze przyszedł tu, spodziewając się, że mały hipopotam będzie przy mikrofonie? Jestem bardzo rozczarowany", "Przyszedłem tu z mojego lokalnego serwisu informacyjnego, który uznał za stosowne opublikować artykuł o tej, parującej stercie hałasów".
Popularność zwierzaka została wykorzystana przez zoo do granic możliwości. Osoby odwiedzające hipopotamicę mogą kupić masę pamiątek z podobizną Moo Deng. Jak poinformowały władze ogrodu zoologicznego, odkąd stała się sławna w internecie, codziennie odwiedza ją od 3 do 5 tysięcy osób. Ze względu na to, że niektórzy zwiedzający swoim zachowaniem zaczęli stwarzać zagrożenie dla hipopotamicy, wprowadzono ograniczenia, mające na celu zadbanie o bezpieczeństwo i komfort Moo Deng.