Reklama

Rekordowa reklama Jacksona

Gdy na początku marca "Król Popu" ogłosił, że ma zamiar dać w lecie serię pożegnalnych koncertów, zaskoczył cały muzyczny świat. Jednak to co zrobił w ostatnią niedzielę (8 marca) już przeszło do historii, ale... telewizji.

Nikt przed nim nie wykupił bowiem całego 3,5-minutowego bloku reklamowego w trakcie jednego z najpopularniejszych brytyjskich programów "Dancing On Ice". Jackson postanowił niektórym przybliżyć, a większości przypomnieć swoje lata świetności oraz niebywałe zdolności taneczne - blok reklamowy wypełniły najbardziej pamiętne momenty z jego koncertów. Duże brawa za pomysł, a przy okazji za świetny zabieg marketingowy.

Reklama

W ostatni czwartek, 5 marca na konferencji prasowej oficjalnie poinformowano o zakontraktowaniu 10 występów w Londynie, a pierwszy z nich odbędzie się 8 lipca. Jednocześnie "Jacko" potwierdził, że będą to jego ostatnie koncerty, dlatego da z siebie wszystko, aby godnie pożegnać rzesze swoich fanów.

Lipcowe koncerty mają się odbyć w mogącej pomieścić 20 tysięcy widzów londyńskiej O2 Arena. Jak donoszą media artysta ma do spłacenia pokaźne długi, w związku z czym Jackson liczy na duże dochody ze sprzedaży biletów. Szacuje się, że za występy w stolicy Wielkiej Brytanii może otrzymać około 45 mln funtów.

Przypomnijmy, że ostatnia trasa "Jacko" odbyła się w latach 1996-97 ("HIStory World Tour"). W jej ramach Król Popu dał także koncert dla 120 tysięcy osób na warszawskim Bemowie (20 września 1996 r.).

Po raz ostatni na żywo wokalista wystąpił w 2006 roku w Londynie, podczas ceremonii wręczenia World Music Awards. Zaśpiewał wówczas raptem kilka wersów "We Are The World".

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Michael Jackson | marca | król | 8 marca | reklama | Król Popu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje