Madonna droższa od Shakiry
10 milionów dolarów otrzymała Madonna za podpisanie kontraktu na reklamowanie odżywek do włosów. Jej rola ograniczyła się głównie do 5-sekundowego występu w telewizyjnej reklamie wyemitowanej w czasie finału Super Bowl, rozgrywek futbolu amerykańskiego.
Co ciekawe, w tym samym spocie wystąpiła Shakira, która otrzymała za niego "jedynie" 2,5 miliona dolarów.
Obok wokalistek pojawiła się także Marylin Monroe, a właściwie fragmenty filmów z jej udziałem.
Wszystkie trzy gwiazdy znajdą się również na plakatach promujących odżywki. Dodatkowo cała kampania ma na celu nakłonienie amerykańskich gospodyń domowych do aktywniejszego spędzania czasu.
10 milionów dolarów to i tak mało w stosunku do tego, co Madonna zarabia na muzyce. Na swojej ostatniej studyjnej płycie "Confessions on a Dance Floor" amerykańska piosenkarka zarobiła jak dotąd ponad 80 milionów dolarów, natomiast promująca ją trasa koncertowa przyniosła Madonnie 260 milionów zysku.
Nic więc dziwnego, że artystka pracuje obecnie nad swoim 11. już albumem, który ukazać ma się w kwietniu.