Reklama

12 filmów od Dido

Wytwórnia Sony BMG zaprosiła reżyserów z całego świata do współpracy przy promocji najnowszej płyty Dido "Safe Trip Home".

Trzeci studyjny album brytyjskiej wokalistki wyróżniać się będzie nietypową akcją promocyjną. We współpracy z agencją Industry Approved, grupa specjalistów od marketingu w Sony odwiedziła w ciągu 24 dni 16 miast próbując stworzyć idealną strategię dla nowej płyty Dido.

"Przemysł płytowy znany jest z tego, że nie ma bladego pojęcia kim są jego odbiorcy" - tłumaczy Ged Doherty, prezes Sony BMG.

"Dido nie chciała typowej kampanii promocyjnej, która ograniczałaby się do reklam w telewizji, prasie czy na billboardach" - dodał.

Wytwórnia Sony BMG zatrudniła więc reżyserów z różnych zakątków świata takich jak Stephen Kijack, Marcos Prado, Ben Unwin, czy Siddarth Sikand, by pod wpływem jednego z nowych utworów Dido stworzyli 12 filmów krótkometrażowych skoncentrowanych wokół koncepcji powrotu do domu. Efektem tej współpracy są krótkie formy rozgrywające się portugalskiej wiosce rybackiej, na tajlandzkim ringu, w taksówce w Bombaju, na wysypisku śmieci lub w zniszczonym przez huragan Karina Orleanie, w których tle przebija się kojący głos brytyjskiej wokalistki.

Reklama

"Kampania opowiada o powrotach do domu, które to pojęcie można rozumieć zarówno dosłownie jak i jako całą planetę, jakieś szczególne miejsce, czy rodzinę" - podkreśla Doherty.

Premiera albumu "Safe Trip Home" odbędzie się 17 listopada, promujące ja filmy dostępne są na stronie Safetriphome.com oraz w serwisie YouTube.

Zobacz teledyski Dido na stronach INTERIA.PL!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: Trip | wytwórnia | Sony | Dido
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy