Reklama

Złoty dotyk Diddy'ego

Raper Diddy uratował chylącą się ku upadkowi markę produkującą odzież dla hiphopowców.

Jak podaje serwis Women's Wear Daily, Diddy (wł. Sean Combs), wykupił markę Enyce od firmy Liz Claiborne Inc. za 20 mln dolarów.

W 2003 roku Claiborne kupiło ją od Sport Brands International za 114 mln dolarów.

Wtedy obroty Enyce wynosiły 95 mln dolarów, ale od tamtego czasu znacznie spadły. Poziom produkcji został zmniejszony, a firma zaczęła rozglądać się za potencjalnym nabywcą.

To kolejne biznesowe przedsięwzięcie Diddy'ego. Raper jest właścicielem m.in. domu projektanckiego i sieci restauracji.

Zobacz teledyski Diddy'ego na stronach INTERIA.PL!

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: raper | dotyk | złoty | Diddy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy