Opole 2009: Świetna oglądalność
Średnia oglądalność wszystkich koncertów festiwalu Opole 2009 wyniosła 3,8 mln telewidzów. Najlepszy wynik odnotował niedzielny (14 czerwca) show "Superduety" - aż 5,6 mln!
W 2008 roku średnia oglądalność opolskich koncertów wyniosła 3,6 mln (wg. badań AGB Nielsen Media Research).
Piątkowy występ popularnych aktorów, który otworzył tegoroczny festiwal obejrzało wg. TNS OBOP 3,6 mln widzów. Koncert "Premiery" śledziło 200 tys. widzów mniej. Na wieczorne "Debiuty" zdecydowało się 1,3 mln Polaków.Sobotnie "Superjedynki" odnotowały oglądalność na poziomie 4,3 mln. "Kabareton" - mimo późnej pory - 3,4 mln.
Największym hitem okazał się niedzielny koncert "Superduety", który zgromadził ponad pięciomilionową widownię (5,6 mln).
Telewizja Polska może się również pochwalić rekordową liczbą sms-ów wysłanych podczas Konkursu Premier - ponad 100 tys.!
Sprawdź nasz raport specjalny na temat festiwalu Opole 2009.
Patronami medialnymi tegorocznego festiwalu w Opolu są: portal INTERIA.PL, radio RMF FM i tygodnik "TeleTydzień".