Muzycy Metalliki modelami
James Hetfield i jego koledzy z zespołu zostali twarzami luksusowej marki odzieżowej.
Na oficjalnym Instagramie zespołu Metallica pojawiły się informacje o rozpoczęciu współpracy z włoską marką odzieżową Brioni. W ofercie sklepu znajdują się garnitury, smokingi i luksusowe okulary. Na pomysł angażu heavymetalowej grupy do kampanii reklamowej wpadł dyrektor kreatywny marki, Justin O'Shea.
Zdjęcia reklamujące markę zdążyły się pojawić w największych stolicach modowych na całym świecie. Zobaczyć je można m.in. w Paryżu.
Sesja inspirowana była klipem do "Bohemian Rhapsody", kultowego już utworu Queen. Pod koniec czerwca światło dzienne ujrzały czarno-białe fotografie, przedstawiające efekty współpracy. Muzyków fotografował Zackery Michael, a sesja odbyła się w San Francisco.
Muzycy nagrali również spot reklamujący markę. Na Instagramie i kanale YouTube zespołu pojawiły się materiały zza kulis. Widać na nich, że James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett i Robert Trujillo świetnie bawili się podczas nagrywania.
Kampania reklamowa dla Brioni to debiut Metalliki w modelingu.
Metallica na Sonisphere Festival 2014
Metallica wystąpiła na Stadionie Narodowym w Warszawie w piątek, 11 lipca.