Macie już dość talent shows? (wyniki oglądalności)

Wydawało się, że muzyczne talent shows to samograje, które będą ciągnąć oglądalność jesiennych ramówek. Tymczasem coś się zaczyna zacinać w tym mechanizmie.

"Mam talent": Widzowie coraz rzadziej są na "tak"
"Mam talent": Widzowie coraz rzadziej są na "tak"AKPA

Dotychczasowe edycje wskazywały, że po pierwszych odcinkach oglądalność z reguły zaczynała rosnąć, by po kilku tygodniach ustabilizować się na pewnym poziomie. W tym jesiennym rozdaniu też hierarchia szybko została ustalona - na czele "Mam talent", drugi "Must Be The Music" (choć minimalnie słabszy od nadawanego przez TVN w tym czasie kulinarnego reality show "Masterchef"), a na końcu "The Voice of Poland".

Zaskakują jednak wyniki - "Mam talent" (TVN) zaliczył najsłabszy start w historii, a w tym tygodniu trzeci odcinek castingowy obejrzało 3,22 mln widzów (spadek o ponad 300 tysięcy). Przypomnijmy, że poprzednie edycje notowały średnią oglądalność na poziomie od prawie 4 mln po ponad 5,3 mln. Finał drugiej edycji oglądało ponad 6,7 mln widzów!

Konkurencja też straciła - czwarty odcinek castingowy "Must Be The Music" Polsatu przyciągnął 2,64 mln (mniej o ok. 240 tys.), a "The Voice of Poland" (TVP2) tym razem zebrał 1,87 mln widzów (spadek o ok. 130 tys.).

Czytaj nasze relacje:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas