Reklama

Mam talent

Oglądalność talent shows: Nie ma mocnych na "Mam talent"

Wyniki oglądalności nie pozostawiają wątpliwości - świnia robiąca kupę to ulubiona rozrywka Polaków.

Najnowszy odcinek programu "Mam talent" obejrzało 3,74 mln widzów. Show TVN-u w tyle zostawił konkurencyjne talent shows.

Reklama

Gwoździem wyemitowanego w sobotę (27 września) odcinka była świnia Raćka, która zostawiła na scenie swoje odchody.

Jurorzy i publiczność oszaleli z zachwytu. "Kupa śmiechu" - komentował dowcipny jak zawsze prowadzący Marcin Prokop.

Spośród wszystkich sobotnich występów to właśnie świnia zdobyła najwięcej "polubień" na Facebooku - ponad 16 tysięcy!

Po raz kolejny wyższość "Mam talent" musiały uznać programy: "Must Be The Music" (2,58 mln widzów), "Twoja twarz brzmi znajomo" (2,82 mln) i "The Voice Of Poland" (pierwsza część - 1,74 mln, druga - 2,35 mln).


Nasz komentarz:

Powiedzieć, że poziom programów serwowanych przez najpopularniejsze telewizje w tzw. prime time sięgnął dna, to powiedzieć stanowczo zbyt mało. Jeżeli gwiazdą programu "Mam talent" zostaje świnia robiąca kupę - przy zachwycie jurorów i publiczności - to znaczy, że przeszliśmy do etapu rozpaczliwego pukania od spodu. Coś co brzmi jak upiorna wizja mediów przyszłości, jest już teraźniejszością. Nie miejmy złudzeń, świnia jest tu tylko symbolem, ostatecznym przechyleniem szali w procesie kretynienia mediów przy całkowitym zrzucaniu odpowiedzialności za to zjawisko na widza (przecież ludzie tego chcą - umyją ręce Edward Miszczak czy Nina Terentiew i wyciągną wyniki oglądalności). Smutne to czasy, w których standardy masowej rozrywki wyznaczają "Trudne sprawy", Trybson, Stefan Niesiołowski i świnia z "Mam talent".

(mim)

Polskie programy rozrywkowe sięgnęły dna? Podyskutuj na Forum!

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: talent shows | oglądalność