Parasolki Rihanny
Rihanna na fali bijącego rekordy powodzenia przeboju "Umbrella" doczekała się własnej linii tytułowych parasolek.
Rihanna podpisała kontrakt z firmą Totes Isotoner, na mocy którego wokalistka będzie firmować nową linię parasoli produkowanych przez tę firmę.
Linia Rihanny będzie składać się z pięciu wzorów, a jej sprzedaż będzie odbywać się wyłącznie przez internet, bezpośrednio ze strony producenta.
Producenci parasoli zwrócili się ze swoją propozycją do Rihanny w nawiązaniu do tytułu rekordowo popularnego przeboju wokalistki, "Umbrella".
Pierwsza akcja promocyjna z udziałem wokalistki, rozpoczęła się 28 maja, w dzień narodowego Święta Pamięci. Firma Totes wówczas przygotowała 10 tys. sztuk plażowych parasolek, które były rozdawane na plażach wschodniego i zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych.
Tymczasem po megahicie "Umbrella" Rihanna promuje równocześnie aż dwa następne klipy do płyty "Good Girl Gone Bad", którą na całym świecie kupiło już ponad milion osób: "Shut Up And Drive" oraz "Don't Stop The Music".
Przypomnijmy, że Rihanna wystąpi w Polsce na festiwalu Coke Live Music Festival w Krakowie, który odbędzie się w dniach 24 i 25 sierpnia.
W portalu INTERIA.PL możecie wygrać album Rihanny "Good Girl Gone Bad". Aby wziąć udział w naszej zabawie wystarczy wysłać SMS-a o treści MUZYKA pod numer 7152.
Koszt wysłania SMS -a wynosi 1,22 zł z VAT. Nagrodzony zostanie co dziesiąty SMS.
Konkurs trwa od 26 do 28 lipca i przeznaczony jest dla abonentów sieci ERA, Orange i PLUS GSM
Więcej szczegółów znajdziecie w regulaminie konkursu .
Zobacz teledyski Rihanny na stronach INTERIA.PL!