Reklama

Oglądalność show: Polsat zwycięski!

Zwycięstwo grupy Lemon w trzeciej edycji "Must Be The Music" zobaczyło ponad 3,2 mln widzów. Tym samym show Polsatu potwierdziło prymat w oglądalności muzycznych show.

W finale "Must Be The Music" wystąpiło 10 wykonawców, ostatecznie o nagrodę główną rywalizowały grupa Lemon i hiphopowy skład Najlepszy Przekaz W Mieście. Ostatecznie 100 tys. zł i prawo do występu na Sopot TOPtrendy otrzymała ta pierwsza formacja, która urzekła szczególnie jurorów show Polsatu.

"Chcę, żeby taka muzyka obowiązywała w naszym pięknym kraju. Macie wszystko - wybitnego wokalistę, piękną muzykę, jesteście genialni" - emocjonowała się Elżbieta Zapendowska występem Lemon.

Ostatni odcinek przed telewizorami obejrzało ponad 3,2 mln widzów, co oznacza wzrost o ok. 400 tys. W tej edycji momentami oglądalność przekraczała nawet 4 mln.

Reklama

"X Factor" stopniowo odrabia straty, ale wynik 2,76 mln (wzrost o niespełna 200 tys.) wciąż jest rozczarowujący. Tym razem z show TVN-u pożegnała się Asia Kwaśnik, podopieczna Kuby Wojewódzkiego.

W sobotę TVP2 pokazała odcinek specjalny "Bitwy na głosy" z udziałem m.in. zwycięskiej ekipy Kamila Bednarka. Przed telewizorami zasiadło jednak raptem 1,86 mln widzów (najsłabszy wynik w obu dotychczasowych edycjach).

Zobacz także nasze relacje:

Lemon wygrał "Must Be The Music"

"X Factor" bez Asi Kwaśnik

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy