"Must Be The Music" liderem, "Bitwa" prawie dogoniła "X Factor"

W muzycznych show zaczęły się etapy, w których grono uczestników znacznie się zmniejsza. Liderem oglądalności pozostaje "Must Be The Music", który powrócił po przerwie świątecznej.

"Must Be The Music" ma prawie 4 mln widzów
"Must Be The Music" ma prawie 4 mln widzówAKPA

Nadawany na żywo pierwszy półfinał show Polsatu zobaczyło 3,85 mln widzów - jest to wynik nieco słabszy od ostatniego etapu castingowego sprzed dwóch tygodni, ale "Must Be The Music" jest zdecydowanym liderem rozrywkowej części ramówki.

W niedzielę (15 kwietnia) decyzją telewidzów do finału awansowali Katarzyna Moś i grupa Tax Free. Co ciekawe, 25-letnia wokalistka jako jedyna z ośmiu półfinalistów otrzymała aż dwa głosy na "nie" od jurorów. Na tym etapie ich opinie nie mają jednak charakteru wiążącego.

Drugie miejsce w rankingu programów przypadło "X Factorowi" - etap domów jurorów obejrzało niewiele ponad 3 mln (spadek o ponad 400 tys.). W sobotę poznaliśmy nazwiska wszystkich dziewięciu finalistów, którzy będą rywalizować w odcinkach na żywo. Przypomnijmy, że w grupie wiekowej 16-24 (pod opieką Tatiany Okupnik) znaleźli się Anna "Bajka:" Antonik, Ewelina Lisowska i Dawid Podsiadło, w grupie 25+ (opiekun Kuba Wojewódzki) Joanna Kwaśnik, Marcin "Buka" Spenner i Paweł "Biba" Binkiewicz, a Czesław Mozil zajmował będzie się zespołami wokalnymi Soul City, The Chance i De Facto.

Wyraźny przyrost widzów zanotowała konkurująca bezpośrednio z "X Factorem" "Bitwa na głosy", niemal zrównując się oglądalnością z show TVN-u. Eliminację drużyny dowodzonej przez Janusza Panasewicza zobaczyło 2,90 mln widzów (wzrost o ponad 550 tys.). W programie TVP2 zostały już tylko trzy ekipy - Kamila Bednarka, Ryszarda Rynkowskiego i Meza.

Czytaj także nasze relacje:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas