Reklama

Brodka rozpina dżinsy

Wokalistka Monika Brodka przypomina o sobie fanom, udzielając się w kampanii reklamowej pod hasłem "Żyj bez zapięć" (Live Unbuttoned).

Kampania najnowszych dżinsów Levi's 501 odbywa się przede wszystkim w internecie i wybranych kinach w kilku polskich miastach, gdzie prezentowane są kilkudziesięciosekundowe klipy, więc Monika przypomni o sobie raczej niewielu osobom.

Plotkarskie media straciły nią zainteresowanie, odkąd z piosenkarką rozstał się aktor Jan Wieczorkowski. Sama Monika było mocno niezadowolona, że media interesują się tylko jej romansem z Wieczorkowskim, a nie dokonaniami artystycznymi.

"Nie jestem wyznawczynią zasady, którą wyznają niektórzy, że nie ważne jak o tobie piszą, byleby pisali. To mnie dotyka bardzo... Wolę już, by napisali, że nagrałam fatalną płytę, niż to, że piszą, z kim się spotykam, albo z kim jem śniadanie. To w mniejszym stopniu powinno kogoś interesować" - pisała na swoim blogu.

Reklama

W ostatnim czasie Brodka gościnnie pojawiła się na nowej płycie Silver Rocket i wystąpiła na festiwalu London Live dla polskiej emigracji w stolicy Wielkiej Brytanii.

Zobacz teledyski Moniki Brodki na stronach INTERIA.PL.

MWMedia
Dowiedz się więcej na temat: Monika Brodka | Live
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy