Reklama

Raperka: "Zostałam wrobiona"

Ostatni album raperki Nicki Minaj "Pink Friday: Roman Reloaded - The Re-Up" nie osiągnął spodziewanego sukcesu na listach przebojów. Gwiazda hip hopu za porażkę obwinia sklepy.

Wydawnictwo "Pink Friday: Roman Reloaded - The Re-Up" jest wznowieniem drugiego albumu raperki i miało swoją premierę w zeszłym tygodniu. Wbrew prognozom album zaliczył komercyjną porażkę. Dlaczego?

Reklama

Nicki Minaj tłumaczy, że fatalna sprzedaż spowodowana była brakiem zainteresowania albumem ze strony największych sieci sklepowych w Ameryce.

"Trudno zdobyć ten album, bo sklepy odmówiły jego sprzedaży, bojąc komercyjnej klapy. Ponoć kilka poprzednich wznowień płyt nie sprzedało się najlepiej i sieci sklepowe nie chciały tym razem ryzykować" - tłumaczy raperka.

"I tak Target i Walmart nie mają tej płyty. A do tej pory Target był moim największym sprzedawcą" - kontynuuje.

"W pewnym sensie został wrobiona w porażkę" - żali się na koniec Nicki Minaj.

Zobacz klip Nicki Minaj do utworu "The Boys":

Sprawdź tekst piosenki w serwisie Tekściory.pl!

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Roman | album | Nie | Nicki Minaj | raperka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje