Raperka: "Zostałam wrobiona"
Ostatni album raperki Nicki Minaj "Pink Friday: Roman Reloaded - The Re-Up" nie osiągnął spodziewanego sukcesu na listach przebojów. Gwiazda hip hopu za porażkę obwinia sklepy.
Wydawnictwo "Pink Friday: Roman Reloaded - The Re-Up" jest wznowieniem drugiego albumu raperki i miało swoją premierę w zeszłym tygodniu. Wbrew prognozom album zaliczył komercyjną porażkę. Dlaczego?
Nicki Minaj tłumaczy, że fatalna sprzedaż spowodowana była brakiem zainteresowania albumem ze strony największych sieci sklepowych w Ameryce.
"Trudno zdobyć ten album, bo sklepy odmówiły jego sprzedaży, bojąc komercyjnej klapy. Ponoć kilka poprzednich wznowień płyt nie sprzedało się najlepiej i sieci sklepowe nie chciały tym razem ryzykować" - tłumaczy raperka.
"I tak Target i Walmart nie mają tej płyty. A do tej pory Target był moim największym sprzedawcą" - kontynuuje.
"W pewnym sensie został wrobiona w porażkę" - żali się na koniec Nicki Minaj.
Zobacz klip Nicki Minaj do utworu "The Boys":