Nieznana grupa kontra Coca-Cola

Brytyjska grupa ska 7 Seconds Of Love twierdzi, że firma Coca-Cola bezprawnie wykorzystała ich utwór i teledysk w reklamie pokazanej w Argentynie. Muzycy rozważają sięgnięcie po stosowne kroki prawne przeciwko gigantowi.

Joel Veitch (7 Seconds Of Love)
Joel Veitch (7 Seconds Of Love) 

W popularnych serwisach internetowych można oglądać teledysk 7 Seconds Of Love do utworu "Ninja". Przedstawia on kota tańczącego w ubraniu wojownika ninja.

"Usłyszeliśmy o reklamówce Coca-Coli w stylu ninja od naszych fanów z Argentyny. Niektórzy ludzie byli przekonani, że to musieli ją zrobić" - opowiada wokalista Joel Veitch.

"Kiedy ją zobaczyliśmy to wręcz nie mogliśmy uwierzyć w podobieństwo. Po prostu szczęki nam opadły" - dodaje frontman 7 Seconds Of Love.

Rzeczniczka Coca-Coli przekonuje, że agencja reklamowa z Argentyny zapewniła firmę, że każdy element reklamy jest oryginalny.

Zespół bierze pod uwagę wytoczenie sądowej sprawy Coca-Coli, ale zostawia furtkę na polubowne załatwienie sprawy.

"Mogli po prostu do nas zadzwonić, a my bylibyśmy szczęśliwy, że możemy ją dla nich zrobić" - podsumowuje Joel Veitch.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas