Marilyn Manson i Courtney Love modelami
Dyrektor artystyczny domu mody Saint Laurent, Hedi Slimane, wyraźnie pokazuje, że to nie ta sama klasyczna marka, do jakiej się przyzwyczailiśmy. Za sprawą kampanii z udziałem Marilyn Mansona i Courtney Love Slimane ujawnia swoje grungowe inspiracje.
Do współpracy nad kampanią reklamową kolekcji zaprojektowanej pod szyldem "Saint Laurent Music Project" Hedi Slimane, dyrektor artystyczny paryskiego domu mody Saint Laurent zaprosił nietypowych modeli. Przed jego obiektywem stanęli wyraziści i niepokorni artyści - Marilyn Manson, Courtney Love, a także Kim Gordon i Ariel Pink.
Po marcowym pokazie Love, która użyczyła swojego wizerunku na potrzeby kampanii reklamowej była zachwycona stylistyką i estetyką, jaką zaprezentował Hedi Slimane.
Żonę nieżyjącego muzyka Kurta Cobaina szczególnie urzekło perfekcyjne odwzorowanie klimatu mody z lat 90. i zaadoptowanie jej na potrzeby współczesnej mody.
"To jest to. Heidi wie, na czym polega ten styl, doskonała kolekcja" - napisała na Facebooku.
Ten komentarz liderki grupy Hole z pewnością jest dużym komplementem dla projektanta, gdyż jego inspiracją była muzyka z lat 90.