Reklama

REGULAMIN KONKURSU "Sting SMS 2013"

I. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu ""Sting SMS 2013"" (dalej: "Konkurs") jest spółka GRUPA INTERIA.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000416593, NIP 527-26-44-30 (dalej: "Organizator").

2. Konkurs trwa od godziny 15:00:00 dnia 19 czerwca 2013 r. do godziny 23:59:59 dnia 24 czerwca 2013 r.

Reklama

3. Konkurs prowadzony jest na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dla użytkowników portalu www.interia.pl.

4. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z dnia 30 listopada 2009 r.).

5. Informacje na temat Konkursu oraz jego Regulamin dostępne są na stronie internetowej pod adresem muzyka.interia.pl

II. Uczestnicy Konkursu

1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, z wyjątkiem pracowników i współpracowników Organizatora jak również członków ich rodzin. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla użytkowników sieci Orange, T-Mobile , Plus GSM i Play.

2. W samodzielnie mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie biorą udział w Konkursie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych, którzy odbierają nagrody w ich imieniu.

3. Wysłanie przez Uczestnika wiadomości SMS jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, iż wyraża on zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu.

4. Organizator ma prawo przesłać do każdego Uczestnika, który wziął udział w Konkursie dodatkową wiadomość poprzez SMS, zawierającą zapytanie, podziękowanie lub inną informację dotyczącą Konkursu. Wiadomość taka będzie dostarczana do Uczestnika po wzięciu przez niego udziału w Konkursie.

III. Zasady Konkursu

1. Zadaniem Uczestników Konkursu będzie udzielenie za pomocą wiadomości SMS odpowiedzi na 5 (pięć) pytań, zadanych w Konkursie w okresie od 19 czerwca 2013r. do 23 czerwca 2013 roku. W każdym dniu trwania Konkursu zadawane będzie jedno nowe pytanie. Pytania związane będą z tekstami piosenek Stinga.

2. Uczestnik będzie mógł uzyskać odpowiedź na zadane pytania konkursowe w serwisie internetowym, pod adresem teksciory.pl, należącym do Organizatora, gdzie zamieszczona zostanie strona internetowa dedykowana Konkursowi i gdzie będą publikowane teksty piosenek Stinga. Link do strony dedykowanej Konkursowi zostanie zamieszczony na stronie muzyka.interia.pl.

3. Odpowiedzi na pytania konkursowe zostaną zamieszczone w ten sposób, że w testach piosenek Stinga, zamieszczonych w oryginale (tj. w języku angielskim) na stronie, o której mowa w pkt. 2 będą dodatkowo zamieszczane fragmenty w języku polskim, które stanowić będą odpowiedzi na poszczególne pytania konkursowe.

4. Uczestnik zobowiązany jest do wysyłania odpowiedzi na pytania konkursowe, o których mowa w pkt. 1 powyżej za pomocą wiadomości SMS na numer 7152, według schematu muzyka.sting.odpowiedź_na_pytanie .

5. Uczestnik ma prawo do wysłania odpowiedzi za pomocą wiadomości SMS w każdym dniu, w którym było opublikowane kolejne pytanie konkursowe, kilku odpowiedzi jednego dnia trwania Konkursu lub wszystkich łącznie, jednak nie później niż do godziny 23:59:59 dnia 23 czerwca 2013 roku z tym zastrzeżeniem, że odpowiedź na każde pytanie musi być wysłana za pomocą odrębnej wiadomości SMS.

6. Treść każdej wiadomości SMS wysłanej przez uczestników Konkursu nie może zawierać polskich znaków, tj.: ą, ę, ć, ł, ń, ó, ś, ż, ź, dź.

7. Wiadomość SMS może być wysłana wyłącznie z telefonu komórkowego. Wiadomości SMS wysłane w sposób, który nie pozwolą zidentyfikować uczestnika jako abonenta numeru telefonu, z którego wysłano wiadomość SMS, nie biorą udziału Konkursie.

8. Każdy Uczestnik może wziąć udział w Konkursie przy użyciu jednego numeru telefonu jeden raz i tylko pierwsza odpowiedź na każde pytanie konkursowe, wysłana przez Uczestnika z tego samego numeru telefonu będzie uwzględniona w Konkursie.

9. Każdy Uczestnik, który prawidłowo (przy użycie jednego numeru telefonu) odpowie na minimum 3 (trzy) spośród 5 (pięciu) pytań konkursowych, otrzyma w dniu 24 czerwca 2013 roku, na numer telefonu zamknięte pytanie konkursowe, na które będzie należało jak najszybciej udzielić odpowiedzi TAK lub NIE na numer 7271.

10. Koszt wiadomości SMS, o której mowa w pkt. 4 wynosi 1 zł netto; (1,23 zł brutto), natomiast koszt wiadomości o której mowa w pkt. 9 wynosi 2,00 zł netto (2,46 zł z VAT).

11. Zwycięzcami Konkursu zostanie 12 (dwunastu) Uczestników, którzy w najkrótszym czasie odpowiedzą prawidłowo na pytanie konkursowe, o którym mowa w pkt. 9.

12. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwać będzie Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.

IV. Nagrody

1. Nagrodą w Konkursie będzie 12 (dwanaście) podwójnych zaproszeń na koncert Stinga, który odbędzie się w ramach festiwalu Life Festival Oświęcim 2013 w Oświęcimiu dniu 29 czerwca 2013 roku.

2. O przyznaniu nagród zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni na numer telefonu, z którego przesłali odpowiedzi na pytania konkursowe oraz poprzez zamieszczenie wyników Konkursu na stronie muzyka.interia.pl, w dniu 25 czerwca 2013r.

3. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z osobą nagrodzoną w Konkursie, nieodebrania przez nią nagrody lub w przypadku nie spełnienia wymogów wskazanych w Regulaminie, nagroda przepada na rzecz Organizatora.

4. Nagrody nie podlegają zamianie na inną nagrodę lub na jej równowartość pieniężną.

5. Każdy Uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę.

6. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu nagrody na osoby trzecie. Zwycięzca ma prawo zrzec się prawa do przyznanej mu nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.

7. W wypadku, gdy zwycięzcą Konkursu zostanie osoba niepełnoletnia, nagroda wydana zostanie do rąk rodziców lub opiekunów.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wady prawne przyznanych nagród. Wszelkie roszczenia z tytułu wskazanych wad należy kierować do organizatorów koncertu Stinga w Polsce.

V. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w ramach Konkursu jest Organizator.

2. Organizator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych uczestników Konkursu jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji Konkursu, w szczególności w celu przekazania nagród zwycięzcom Konkursu. Po zakończeniu Konkursu dane osobowe będą anonimizowane poza przypadkami określonymi w przepisach prawa.

3. Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na zamieszczenie ich danych osobowych na stronie muzyka.interia.pl w przypadku, gdy zostaną oni zwycięzcami Konkursu.

4. Na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych Uczestnicy mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania. Prawo to może być wykonywane poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku w formie pisemnej na adres: GRUPA INTERIA.PL sp. z o.o. sp.k., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków.

5. Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Organizatora o zmianie adresu lub innych podanych przez siebie danych.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwego adresu, lub innych danych uniemożliwiających jego identyfikację.

VI. Reklamacje

1. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu Uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia zwycięzców Konkursu.

2. Reklamacja dopuszczalna jest w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności skierowanej na adres do korespondencji Organizatora. GRUPA INTERIA.PL sp. z o.o. sp.k., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w ciągu 14 dni od otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika, składającego reklamację.

VII. Postanowienia końcowe

1. Uczestnicy Konkursu zobowiązani są do przestrzegania poniższych zasad:

a. stosowania się do ogólnie pojmowanych zasad fair play w grach i konkursach, w szczególności wiadomości SMS nie będą wysyłane z komputera lub z aplikacji komputerowych podłączonych do telefonu komórkowego.

b. niewykorzystywania uczestnictwa w Konkursie do celów sprzecznych z prawem lub do celów nieprzewidzianych przez Organizatora, w tym w szczególności do celów komercyjnych i politycznych

2. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników.

4. Organizator Konkursu nie ma obowiązku weryfikacji danych wskazanych przez osobę biorąca w udział w Konkursie z danymi abonenta telefonu komórkowego, z którego zostało wykonane połączenie.

5. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za:

1) szkody spowodowane nieprawidłowym działaniem Użytkownika w związku z Konkursem,

2) problemy w funkcjonowaniu Konkursu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów w funkcjonowaniu konkursu związanych z jakością usług świadczonych bezpośrednio przez operatorów sieci telefonii komórkowej oraz zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej;

3) udziału w Konkursie niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

4) przerwy w działaniu Konkursu zaistniałe z przyczyn technicznych (np.: konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Organizatora;

5) utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Organizatora;

6) szkody wynikłe z niedostarczenia wiadomości lub opóźnień wysyłanych wiadomości z przyczyn niezależnych od Organizatora;

7) za ewentualne nieprawidłowości w połączeniach telefonicznych (w tym SMS -owych) określonych w niniejszym Regulaminie, jak również za przypadki wykonania połączeń przez osoby nieuprawnione.

6. Upusty cenowe dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do numeru przeznaczonego dla Konkursu .

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy