Reklama

Britney Spears: Najdroższa reklama Ameryki

Britney Spears, amerykańska wokalistka pop, pojawi się wkrótce w reklamie firmy Pepsi, która kosztowała - bagatela, osiem milionów dolarów. 90-sekundowy spot zostanie po raz pierwszy zaprezentowany 2 lutego podczas transmisji telewizyjnej meczu o mistrzostwo ligi NFL czyli słynnego Super Bowl.

Jak wynika z obliczeń, każda sekunda filmu reklamowego kosztowała firmę Pepsi 88 tysięcy dolarów. Spora część tej kwoty odprowadzana była oczywiście na konto piosenkarki.

Reklama rzecz jasna jest ściśle związana z footballem amerykańskim. Britney pojawi się w niej w roli cheerleaderki i będzie miała na sobie stroje, jakie dziewczyny zagrzewające do boju zawodników i bawiące publiczność nosiły w latach 50., 60., 70. i 80.

Podczas samego meczu, który odbędzie w Nowym Orleanie, na stadionie na żywo publiczności zaprezentują się m.in. Mariah Carey, U2, Mary J. Blige i Paul McCartney.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pepsi | reklama | Britney Spears
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama