Oglądalność: Finał Eurowizji miażdży talent shows
Widzowie wybrali finał Eurowizji, kosztem emitowanych w tym samym czasie "X Factor" i "The Voice Of Poland".
Finał Konkursu Piosenki Eurowizji z udziałem Polski, reprezentowanej przez Donatana i Cleo, przyciągnął przed ekrany telewizorów aż 4,63 mln widzów.
Pokazywane równolegle w sobotni (10 maja) wieczór talent shows były bez szans w tym starciu i zanotowały najgorsze wyniki swoich edycji.
"X Factor" obejrzało 1,64 mln widzów, a "The Voice Of Poland" 1,52 mln. "X Factor" stracił zatem blisko 600 tys. oglądających, a "The Voice Of Poland" prawie 500 tys.
Stosunkowo najlepiej z muzycznych talent shows poradził sobie "Must Be The Music", który nie musiał konkurować z Eurowizją. Kolejny odcinek półfinałowy zainteresował 2,06 mln Polaków.