Oglądalność: Finał Eurowizji miażdży talent shows

Widzowie wybrali finał Eurowizji, kosztem emitowanych w tym samym czasie "X Factor" i "The Voice Of Poland".

Gustowna sukienka Patricii Kazadi na niewiele się zdała (fot. Paweł Wrzecion)
Gustowna sukienka Patricii Kazadi na niewiele się zdała (fot. Paweł Wrzecion)MWMedia

Finał Konkursu Piosenki Eurowizji z udziałem Polski, reprezentowanej przez Donatana i Cleo, przyciągnął przed ekrany telewizorów aż 4,63 mln widzów.

Pokazywane równolegle w sobotni (10 maja) wieczór talent shows były bez szans w tym starciu i zanotowały najgorsze wyniki swoich edycji.

"X Factor" obejrzało 1,64 mln widzów, a "The Voice Of Poland" 1,52 mln. "X Factor" stracił zatem blisko 600 tys. oglądających, a "The Voice Of Poland" prawie 500 tys.

Stosunkowo najlepiej z muzycznych talent shows poradził sobie "Must Be The Music", który nie musiał konkurować z Eurowizją. Kolejny odcinek półfinałowy zainteresował 2,06 mln Polaków.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas