The Voice Of Poland
Reklama

"The Voice Of Poland" wygrywa z "X Factor", ale przegrywa z Ligą Mistrzów

Finał czwartej edycji programu "The Voice Of Poland" obejrzało 1,97 mln Polaków, dzięki czemu show TVP wyprzedził "X Factor".

Zwycięstwo Juana Carlosa Cano obserwowało blisko 300 tys. widzów więcej niż zmagania w konkurencyjnym "X Factor", który tym razem przyciągnął przed ekrany telewizorów 1,69 mln widzów.

Oba programy nie miały jednak szans z odbywającym się równolegle finałem Ligi Mistrzów, w którym zmierzyły się dwie drużyny z Madrytu - Real i Atletico.

Triumf "Królewskich" zobaczyło 3,15 mln rodaków. Co ciekawe, więcej widzów zainteresował finał "Tańca z gwiazdami" - 3,54 mln!

Niedzielny finał siódmej edycji "Must Be The Music" o włos wyprzedził ostatni odcinek "The Voice Of Poland", notując oglądalność na poziomie 1,99 mln.

Reklama

Po latach ostrej rywalizacji między muzycznymi programami czołowych stacji telewizyjnych mamy w tym sezonie remis: "X Factor", "The Voice" i "MBTM" interesują zbliżoną liczbę odbiorców.

Sprawdź, co działo się w weekendowych odcinkach:

"The Voice Of Poland": Zwycięzcą Juan Carlos Cano

Znamy finalistów czwartej edycji "X Factor"!

"Must Be The Music": Sachiel zwycięzcą

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | The Voice Of Poland
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy