Reklama

Blaze Of Perdition: Tradycyjni inaczej

- Ta płyta jest tak kur***** nieoryginalna, że aż nietypowa - w wywiadzie dla INTERIA.PL o swoim nowym albumie "The Hierophant" opowiada Sonneillon, wokalista Blaze Of Perdition, wschodzącej gwiazdy polskiego black metalu.

Grupa z Lublina wydała pod koniec października drugi album, który w opinii wielu krytyków i fanów pretenduje do miana jednego z najlepszych metalowych wydawnictw 2011 roku w Polsce. Stylistycznie lubelskiej formacji najbliżej do skandynawskiego black metalu, w którym łączy nawiązania do protoplastów (drugiej fali) gatunku z Norwegii z melodyjnym polotem Szwedów z Dissection czy Necrophobic.

- Większość wciąż przywołuje Watain i Watain i tak do zaje*****. No ale Necrophobic nigdy nie było, nie jest i prawdopodobnie nie będzie trendem, toteż skąd chłopcy i dziewczęta mogą wiedzieć o istnieniu tychże? A gdzie tam jakieś Sacramentum, kto by tego słuchał! Nie mówiąc już o tym, że wspomniani "modni" Szwedzi sami garściami czerpią inspiracje od starszych kolegów - tłumaczy jeden z dwóch wokalistów Blaze Of Perdition.

Reklama

- Co do oczywistości, bądź nie, naszej muzyki, zacytuję tu XCIII z jednej z naszych rozmów na temat "The Hierophant". Stwierdził mniej więcej: "Ta płyta jest tak kur***** nieoryginalna, że aż nietypowa". Zgadzam się z tym w stu procentach. Korzystając z klasycznych wzorców stworzyliśmy do bólu tradycyjny black / deathmetalowy opus w nietradycyjnym sosie, w duchu naszych osobistych przemyśleń i praktyk - podkreśla w rozmowie z naszym serwisem Sonneillon.

Utworu "Gospel Of The Serpent's Kin" z albumu "The Hierophant" Blaze Of Perdition możecie posłuchać poniżej:

Czytaj także:

Diabeł tkwi w szczegółach - cały wywiad z Blaze Of Perdition

Blaze Of Perdition: Drugi album

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Blaze Of Perdition | Black | płyta | metal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy