Reklama

Robbie Williams: Nie udało się!

Zmagania wytwórni EMI, wydawcy najnowszego albumu Robbiego Williamsa zatytułowanego "Escapology", by angielski wokalista podbił rynek amerykański, zaczynają przypominać syzyfową pracę. Pomimo ogromnego wysiłku promocyjnego, jego najnowsza płyta "Escapology" sprzedała się za Oceanem w zaledwie 21 tys. egzemplarzy!

EMI próbowało wielu zabiegów, łącznie z obniżką ceny, która miała spowodować, że album łatwo pokona konkurencję. Wszystko na nic.

W pierwszym tygodniu sprzedaży w USA, płyta znalazła jedynie 21 tys. nabywców, co zapewniło jej odległe 43. miejsce na liście przebojów tygodnika "Billboard".

Ogrom porażki najlepiej obrazuje fakt, że wytwórnia, wierząc w sukces albumu, miała zamiar rozesłać do amerykańskich sklepów aż 4 miliony sztuk tego albumu. Wygląda na to, że Williams nawet nie zbliży się do tego wyniku.

Warto przy tym dodać, że w Europie zainteresowanie jego ostatnim albumem było ogromne - w Anglii "Escapology" stał się najszybciej sprzedawaną płytą 2002 roku! Na tym nie koniec - 650 tys. biletów na europejskie koncerty muzyka rozeszło się w 7 godzin.

Reklama

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Robbie Williams | muzyka | williams
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy