Reklama

Christina Aguilera reklamuje Coca Colę

Christina Aguilera, amerykańska gwiazda muzyki pop, postanowiła nadać swej rywalizacji z Britney Spears zupełnie nowy wymiar. Jak wiadomo autorka przeboju "Oops... I Did It Again" niedawno podpisała kontrakt sponsorski z firmą Pepsi. Christina odpowiedziała na to umową z Coca Colą.

Christina Aguilera, amerykańska gwiazda muzyki pop, postanowiła nadać swej rywalizacji z Britney Spears zupełnie nowy wymiar. Jak wiadomo autorka przeboju "Oops... I Did It Again" niedawno podpisała kontrakt sponsorski z firmą Pepsi. Christina odpowiedziała na to umową z Coca Colą.

Rywalizacja pomiędzy obydwoma firmami w dużym stopniu przypomina rywalizację między piosenkarkami, dlatego podpisanie umów z nimi na pewno jeszcze ją zaostrzy.

"To będzie walka, jakiej nikt nie przepuści. Wszyscy będą śledzić ją teraz z wytężoną uwagą. Szefowie Coca Coli nie wydają pieniędzy na byle co. Walka na płyty i piosenki zamieniła się dodatkowo w bitwę na bąbelki" - powiedziała jedna z osób pracujących z Christiną Aguilerą.

Co ciekawe, autorka przeboju "What A Girl Wants" otrzymała za podpisanie kontraktu z Coca Colą 75 milionów dolarów, czyli o ponad 30 milionów mniej aniżeli Britney za kontrakt z Pepsi.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: autorka | pepsi | Christina Aguilera
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy