Reklama

"Must Be The Music": Ponad 4 mln!

Ostatni castingowy odcinek "Must Be The Music. Tylko muzyka" obejrzało przed telewizorami ponad 4 mln widzów.

W stosunku do poprzedniego odcinka oznacza to niewielki wzrost (niespełna 40 tys.), choć liczy się pokonanie bariery 4 mln. W niedzielę (1 kwietnia) poznaliśmy 32 półfinalistów programu, którzy od 15 kwietnia rywalizować będą na żywo. Na tym etapie decydować już będzie publiczność, która swoimi głosami zapewni uczestnikom miejsca w finale.

Drugie miejsce w rankingu oglądalności utrzymuje "X Factor", ale jako jedyny z programów w tym tygodniu zaliczył spadek. 3,74 mln widzów oznacza utratę ok. 80 tys. oglądających.

Mocny wzrost zaliczyła za to konkurencyjna wobec show TVN "Bitwa na głosy". Program TVP2 obejrzało 2,89 mln osób (ok. 250 tys. na plus). W sobotę (31 marca) bitwę o uznanie publiczności przegrała wokalna ekipa Edyty Górniak z Opola i to ona pożegnała się z programem.

Czytaj także nasze relacje:

"Must Be The Music": Trudne decyzje

Reklama

"X Factor": To jest dość bezczelne

"Bitwa na głosy" już bez Edyty Górniak

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | Must be the Music | The X Factor | Bitwa na Głosy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama