Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Dawid Tyszkowski "Mój kot zaginął i już raczej nie wróci": Aż trudno uwierzyć, że to debiut [RECENZJA]
Recenzja
Szpaku x Kubi Producent "Uzumaki forma ostateczna": dobry przekaz leci [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Frosti "ONE FOOT OUT": Miało być tak pięknie [RECENZJA]
Recenzja
Baroness "Stone": Znów w kamieniu kuci [RECENZJA]
Recenzja
James Blake "Playing Robots into Heaven": Sam sobie kijem w szprychy [RECENZJA]
Recenzja
Roisin Murphy "Hit Parade": Zwierzę osobne i kontrowersyjne [RECENZJA]
Recenzja
Lech Janerka "Gipsowy odlew falsyfikatu": Pomnik trwalszy niż ze spiżu [RECENZJA]
Recenzja
Natalia Przybysz "TAM": Ona płynie, a ja się rozpływam [RECENZJA]
Recenzja
Mick Harvey & Amanda Acevedo "Phantasmagoria in Blue": Jak babie lato [RECENZJA]
Recenzja
Marduk "Memento Mori": Stary pies nie uczy się nowych sztuczek [RECENZJA]
Recenzja
Kubańczyk "W zeszłym roku": płyta kontrastów [RECENZJA]
Recenzja
IGNACY "Central Park": początek czegoś wielkiego [RECENZJA]
Recenzja
Michał Szczygieł "Michał Szczygieł": dobitny przykład generycznego popu [RECENZJA]
Recenzja
Olivia Rodrigo "GUTS": Więcej niż Avril [RECENZJA]
Recenzja
Kim Nowak "My": Minuty lecą i dni, a oni grają [RECENZJA]
Recenzja
Kasia Lins "Omen": mroczna opowieść o miłości [RECENZJA]