Reklama

Telewizja uśmierciła Sharon Osbourne

W poniedziałek, 11 października, na internetowej stronie telewizyjnego programu ABC News, pojawił się projekt nekrologu Sharon Osbourne, żony Ozzy'ego. Według stacji ta pomyłka to efekt działania nowego systemu komputerowego.

Na stronie można było przeczytać niekompletny nekrolog Sharon Obourne.

Reklama

"Sharon Osbourne, najlepiej znana jako kobieta, która uratowała Ozzy'ego Osbourne'a przed nim samym, XXX dziś XXX. Miała XX".

Informację usunięto w nocy z 11 na 12 października. Rzecznik ABC szybko wystosował przeprosiny, tłumacząc, że do tej sytuacji doszło w wyniku przeniesienia archiwalnego szablonu do nowego systemu komputerowego.

"To była godna ubolewania pomyłka. Przepraszamy panią Osbourne, jej rodzinę, przyjaciół i fanów" - głosi oświadczenie.

Przyjaciel rodziny Osbourne'ów stwierdził, że ta pomyłka była bardzo niesmaczna.

"Sharon wygrała walkę z rakiem, a Ozzy miał niedawno okropny wypadek".

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje