Reklama

Świąteczna Britney Spears

Britney Spears, amerykańska wokalistka pop, która 2 grudnia ukończy 20 lat, nie zdecydowała się w tym roku na wydanie albumu z piosenkami świątecznymi. Tegoroczne Boże Narodzenie postanowiła uczcić inaczej - wcieli się w rolę Świętego Mikołaja na potrzeby kolejnej reklamy firmy Pepsi.

Britney robi co może, aby zatrzeć niekorzystne wspomnienie dwóch przypadków, kiedy sfotografowano ją, gdy piła napoje konkurencyjnej Coca Coli. Tym bardziej, że jej pracodawcy byli już bliscy zerwania kontraktu. Od decyzji powstrzymało ich jednak ogromne powodzenie kampanii reklamowej, której wokalistka jest bohaterką.

"Goście z Pepsi byli naprawdę wściekli, ale sukces, jaki odniosły te reklamy, wynagrodził im wszystko" - powiedział jeden ze znajomych piosenkarki.

Z okazji świąt Bożego Narodzenia Britney włożyła na siebie specjalny, granatowy strój Świętego Mikołaja (czy też może jego pomocnicy) i w nim pozowała do nowych zdjęć.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pepsi | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy