Reklama

Sugababes: Słodki kontrakt reklamowy

Popularne brytyjskie trio Sugababes podpisało lukratywny, "słodki" kontrakt, opiewający na 400 tysięcy dolarów. Zgodnie z umową, Mutya Buena, Keisha Buchanan i Heidi Range reklamować będą nowy produkt firmy Nestle, nazwany "Kit Kat Kubes". Tymczasem wkrótce ukaże się nowa płyta londyńskiego zespołu.

Dziewczyny z Sugababes pojawią się niebawem na billboardach ustawionych w popularnej londyńskiej dzielnicy Covent Garden.

Reklama

"To będzie dość dziwaczne. Często bywam w centrum Londynu, szczególnie w Covent Garden" - mówi 18-letnia Buena.

Tymczasem w poniedziałek, 13 października, ukazał się singel "Hole In The Head", promujący najnowszy album Sugababes.

Płyta "Three" nagrywana była w dość niezwykłych okolicznościach, w studiu Lindy Perry (eks-4 Non Blondes) w Los Angeles.

"Jej studio jest ogromne, niczym sala gimnastyczna" - mówi Keisha.

"Pewnego wieczoru [Linda] upiła nas, bo chciała, abyśmy były szczere podczas śpiewania. Chciała, abyśmy mówiły cokolwiek przyjdzie nam do głowy i połączyły to do kupy, kiedy będziemy trzeźwe" - wspomina wokalistka.

Album "Three" ukazuje się 27 października.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Sugababes | nowa płyta | Produkt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje