Reklama

Sigur Ros i Andrzej Smolik: Muzyka dla MTV

Od 1 maja na antenie wszystkich regionalnych oddziałów MTV można oglądać nowe multimedialne spoty reklamowe. Autorami muzyki im towarzyszącej są członkowie islandzkiej formacji Sigur Ros oraz Andrzej Smolik, producent muzyczny znany m.in. ze współpracy z Kasią Nosowską, a przede wszystkim członek formacji Wilki.

Nowa kampania reklamowa MTV Networks objęła swoim zasięgiem Europę, Azję, Australię i obie Ameryki. W sumie rozpoczęto ją w 20 regionach świata, co ma oddać różnorodność kanałów telewizyjnych i stron internetowych MTV.

Reklama

Projekt ten jest efektem trwającej ponad siedem miesięcy współpracy dyrektorów kreatywnych wszystkich oddziałów MTV. Każdy z nich wyraził gotowość wyprodukowania spotu o tematyce lokalnej, aby zaprezentować różnorodność perspektyw i zarazem więź łączącą młodych ludzi na całym świecie.

Kampania składa się w sumie z serii 30-sekundowych spotów, które podkreślają kluczowe słowa wybrane przez poszczególne kanały, jak np.: dom, szczęście, seks, śmiech i piękno. Wszystkie łączą wspólne elementy graficzne oraz fakt, że informują o dokładnej długości i szerokości geograficznej miast na całym świecie, z których pochodzą przedstawione zdjęcia. Każdy oddział MTV wyprodukował jeden krótki film, ale będzie prezentował całą serię spotów na swych kanałach i stronach internetowych.

Andrzej Smolik to artysta znany na polskim rynku muzycznym od początku lat 90. Jako klawiszowiec na stałe związany był m.in. z Wilkami, Robertem Gawlińskim i Kasią Nosowską. Od kilku lat jest także cenionym kompozytorem i jednym z najlepszych polskich remikserów. W maju zeszłego roku ukazał się jego debiutancki solowy album "Smolik".

Jeśli chodzi o Sigur Ros to o zespole zrobiło się głośno za sprawą albumu "Agaetis Byrjun", który w ich ojczyźnie został uznany za najlepszą płytę XX wieku, lepszą niż wszystkie dotychczasowe dokonania ich słynniejszej rodaczki Bjork, a serwis internetowy eonline.com uznał go za jeden z 25. najlepszych albumów roku 2001 na świecie. Swego czasu magazyn "Melody Maker" napisał o nich: "Brzmią jak Bóg ocierający swoje złote łzy z policzków".

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Sigur Rós | kampania | muzyka | Andrzej Smolik | muzyka. | MTV | Andrzej

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje