Reklama

Reklama z Britney Spears zrobiła furorę

Reklamy firmy Pepsi, w których pojawia się Britney Spears, były w minioną niedzielę, 3 lutego, chyba najczęściej pokazywanymi w całych Stanach Zjednoczonych. Podczas transmisji z meczu o mistrzostwo ligi futbolu amerykańskiego NFL, spoty prezentowano częściej aniżeli powtórki najlepszych akcji z meczu.

Mecz pomiędzy New England Patriots a St. Louis Rams był bardzo emocjonujący, ale jak się okazało, dla wielu osób ważniejsze były jednak reklamy z Britney. Jak wykazało specjalne badanie, użytkownicy odbiorników umożliwiających pomijanie reklam w programie telewizyjnym, ustawiali swoje magnetowidy w taki sposób, aby nie oglądać meczu, ale widzieć reklamy Pepsi z udziałem seksownej wokalistki.

Firma TiVo, produkująca takie właśnie urządzenia, przeprowadziła sondaż i zapytała 10 tysięcy użytkowników o to, co oglądali. Okazało się, że większość zamiast na mecz, postawiła jednak na Britney.

Reklama

Szczególnie do gustu przypadła widzom reklamówka, w której piosenkarka ubrana jest w stylu cheerleaderki z lat 50.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mecz | pepsi | reklamy | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy