Reklama

My Chemical Romance pobili Robbiego Williamsa

Walka o debiut na 1. pozycji globalnej listy sprzedaży płyt, uwzględniającej okres od 23 do 29 października br., rozgrywała się pomiędzy rockową kapelą zdobywającą dopiero sławę oraz gwiazdą popu o ustabilizowanej pozycji. O ostatecznym wyniku decydowały pojedyncze egzemplarze, a zwyciężyła jednak amerykańska formacja My Chemical Romance z albumem "The Black Parade", który trafił do 381 tys. osób.

Tylko kilka tysięcy mniej egzemplarzy i to wyłącznie na kontynentach europejskim i australijskim oraz w Kanadzie sprzedał Robbie Williams. Jego płyta "Rudebox" ląduje zatem na miejscu 2. z nakładem 378 tys. egzemplarzy.

Reklama

Przypominamy, że nowy album byłego wokalisty Take That możecie wygrać w specjalnym konkursie INTERIA.PL tutaj!

Następna premiera, "Once Again" soulowego artysty Johna Legenda - laureata tegorocznej nagrody "Grammy" dla najlepszego debiutanta, pojawia się na pozycji 3. ze sprzedażą 308 tys. kopii.

Kolejne dwie lokaty zajmują nowości lokalne. Na 4. wchodzi ścieżka dźwiękowa do serialu wytwórni Walta Disney'a "Hannah Montana", zawierająca głównie piosenki tytułowej bohaterki odgrywanej przez Miley Cyrus, zakupiona przez 281 tys. Amerykanów.

Na 5. debiutuje dwupłytowa kolekcja największych przebojów popowej grupy Zard z Japonii "Golden Best - 15th Anniversary", sprzedana tam w ilości 251 tys. sztuk.

Lider ostatnich trzech notowań, czyli zespół Evanescence z albumem "The Open Door" (233 tys.), spada na miejsce 6. W dół przesuwa się także "FutureSex/LoveSounds" Justina Timberlake'a (179 tys.), z 3. na 7.

Na 8. uplasowała się nowość, "Bat Out Of Hell 3: The Monster Is Loose" Meat Loafa. Ostatnia część jego bestsellerowej rockowej trylogii znalazła 148 tys. nabywców tylko w Europie i Australii.

Zaledwie tysiąc egzemplarzy mniej sprzedała kapela The Killers spadająca z pozycji 4. na 8. z płytą "Sam's Town" (147 tys.).

Dziesiątkę zamyka Rod Stewart, po spadku z miejsca 9., z zestawem coverów "Still The Same...Great Rock Classics Of Our Time" (142 tys.), który po sukcesie w Ameryce Północnej i Australii zaczął podbijać pierwsze kraje w Europie i Ameryce Południowej.

Ten album również możecie wygrać na stronach INTERIA.PL.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje