Reklama

Madonna przed Michaelem Bublé

Drugi tydzień z rzędu najlepiej sprzedającą się płytą na świecie jest "Celebration" Madonny.

Kompilacja, która zawiera największe przeboje piosenkarki oraz dwa nowe utwory - "Celebration" i "Revolver", rozeszła się w ciągu tygodnia w 172 tys. egzemplarzy.

Reklama

2. miejsce zajął Michael Bublé z "Crazy Love" (169 tys.) - to nowość w zestawieniu. Wydawnictwo, które promuje singel "Haven't Met You Yet", jest czwartym w dyskografii artysty. Nad brzmieniem albumu czuwali znakomici producenci - David Foster, Bob Rock i Humberto Gatica. Dodajmy, że każdy z trzech poprzednich longplayów piosenkarza rozchodził się w ponad pięciu milionach egzemplarzy! Wydaje się więc, że kolejny również jest skazany na sukces.

Na 3. pozycji mamy kolejną nowość, tym razem od słynnego, hardrockowego zespołu Kiss. Płyta "Sonic Boom" (153 tys.) jest pierwszym studyjnym wydawnictwem grupy od 11 lat.

"Nie ma tu żadnej ściemy i wydziwiania. Podobnie jak w przypadku Big Maca kupowanego pod każdą szerokością geograficzną - dostajemy dokładnie to, co zamawialiśmy. Archetypiczny, komercyjny hard rock, zagrany z biglem i wyczuciem konwencji, którą Kiss poniekąd sami wymyślili" - napisaliśmy w naszej recenzji .

Barbra Streisand spadła o jedno miejsce - na 4. Album "Love Is The Answer" (127 tys.) powstał przy współpracy z Dianą Krall i zawiera jazzowe klasyki w wykonaniu amerykańskiej diwy.

Na 5. miejscu znalazł się znany od lat boysband Backstreet Boys z płytą "This Is Us" (119 tys.). 6. pozycja to japoński duet Yuzu i album "Furusato" (115 tys.). Tuż za Japończykami figuruje Jay-Z i longplay "The Blueprint 3" (99 tys.).

Czołową dziesiątkę zestawienia uzupełniają: Mariah Carey z "Memoirs Of An Imperfect Angel" (99 tys.), Toby Keith i "American Ride" (91 tys.) oraz grupa Paramore z albumem "Brand New Eyes" (89 tys., czytaj recenzję).

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Madonna

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje