Reklama

"Machina": Pierwszy numer

W czwartek, 16 marca, trafił do sprzedaży pierwszy numer wznowionego pisma "Machina", którego próbna wersja wzbudziła wiele kontrowersji z powodu okładki wykorzystującej wizerunek Matki Boskiej Częstochowskiej. I właśnie okładki mają być elementem wyróżniającym pismo, które kosztuje 7,99 zł.

W pierwszym numerze "Machiny", który właśnie się ukazał, znalazły się m.in. wywiady z Maćkiem Maleńczukiem, Anją Garbarek, Karoliną Gruszką i Leonem Niemczykiem, a także wiele artykułów poświęconych najnowszym trendom w muzyce, projektowaniu i modzie.

Tym razem niekonwencjonalna okładka, której autorami są Marek Knap i Marek Trojanowski, wielokrotnie nagradzani w Polsce i na świecie, nie wzbudzi kontrowersji. Jej nietypowe rozwiązanie stanowi dodatkowo podstawę dla kampanii reklamowej "Machiny".

Pierwszy numer ma podwójną, rozkładaną okładkę, a objętość wynosi 132 strony, Nakład wyniesie ponad 100 tys. egzemplarzy, cenę ustalono na 7,99 zł.

Reklama

Według deklaracji wydawcy, "Machina" będzie tytułem opisującym najciekawsze zjawiska światowej i polskiej popkultury, a skierowana jest do czytelników między 25. a 35. rokiem życia.

Hasło promujące pojawienie się pierwszego numeru na rynku brzmi: "Po okładkach nas poznacie".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: okładki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy